LAUGHING OUT LOUD

Igår (söndag) var jag riktigt lat och orkeslös. Gick inte och lade mig förrän strax efter 04 i lördags. Klev upp klockan 10 på söndagen och parkerade direkt i soffan framför en film; Snow White and the huntsman. Den var väl si så där.
 
Nångång mitt på dagen ringde farmor och behövde hjälp med mobilen, så det var bara att ta på sig skorna och traska bort till henne. Hon kom även på att kattsanden var slut så vi gick ner på ICA och handlade nytt, plus lite andra nödvändigheter.
 
När jag kom hem ställde jag mig vid spisen och lagade matlådor inför den kommande veckan, och när jag var färdig sprang jag upp till farmor med en låda spagetti och köttfärssås. Det uppskattades. 
 
Vid 21 gick jag till Anna för att kolla på film med henne, Sandra och Micke. Vi tittade på en film som hette LOL, och den var riktigt dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0