FREDAG OCH LÖRDAG

Fredag:
Jobbade hela dagen, från 7.30 till 16. Innan jag gick från jobbet slog jag en signal till farmor för att höra om hon ville ha något från affären så här till helgen. Det ville hon. Promenerade direkt till henne innan jag gick hem för att få en lista på vad hon ville ha. Efter besöket på ICA stannade jag kvar hos henne till klockan 20.
 
När jag kom hem tog jag på mig lite skönare kläder och tanken var att jag skulle gå bort till Anna och umgås med henne och några fler. Satte mig i soffan och startade datorn för att kika runt lite innan jag skulle gå. Men helt plötsligt var klockan 23.30. Jag hade somnat med datorn i knät. Det var bara till att gå och lägga sig i sängen. Att vara förkyld tar på krafterna mer än man tror.
 
Lördag:
Vaknade klockan 09 imorse, sov alltså 12,5 timmar. Kan inte minnas att jag nånsin sovit så länge nångång. Det brukar vara 6-7 timmar. 
 
Har haft en tvätt- och städdag idag. Inte det roligaste direkt. Men såg att det var ledigt i tvättstugan och jag behövde tvätta innan måndag. Har det sista i torktumlaren nu, och under tiden det torkar kikar jag på Dear John. Har sett den förut, men den är bra så det gör ingenting.
 
 
Hoppas alla har en trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0