JAG OCH MAMMA

Hallå!

Har precis ätit middag, samtidigt som jag sitter och tittar på
Biggest Loser USA. Jag älskar "viktminskningsprogram" och
matprogram. Bra kombo va?

Jag och mamma bestämde den 3 januari att vi skulle starta
en tävling oss emellan (det var min idé). Den som först gått
ner 10 kg, eller mer, till den sista juni vinner och förloraren 
måste köpa en fin present till vinnaren. Allt för att sporras
lite mer! 

Det vi gör är att äta efter kalorier. Vi har en app (shapeup)
på våra telefoner som räknar ut hur många kalorier vi ska
äta på en dag. Dessutom har vi varsin matvåg där vi väger
allt vi stoppar i munnen. Hittills har det gått väldigt bra för
oss båda, men jag leder än så länge med 1 kg.


Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0