★ Söndag.

Nu var det några dagar sedan jag skrev sist, men jag har haft fullt upp.

Hela förra veckan blev det jobb, vilket jag som sagt älskar. När jag kommer hem brukar jag vara dålig att starta datorn.

I helgen har det bara blivit skolarbete, har innevecka till veckan. Har skola måndag till torsdag, och på fredag hoppas jag på jobb.

På lördag har jag bestämt med mamma att vi ska gå på Birsta, favoritsysslan på lediga dagar! Jag hade tänkt att köpa en present till mig själv eftersom att jag snart fyller år.


I fredags var det ju min vägar/mätardag, men jag vägde mig bara. Hade gått ner 0,4 kg. Anledningen till att jag inte mätte mig runt magen var för att det är "veckan" nu och då sväller jag som en ballong. Så nu vet ni det.



// Sandra  ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0