★ Jag håller inte vad jag lovar.

Är det något vi människor är duktiga på så är det att skylla ifrån sig och komma med dåliga bortförklaringar. Därför tänkte jag börja med det.

För det första så skrev jag att jag skulle skriva ett inlägg varje dag, och det inlägget skrev jag i lördags. Vilket betyder att jag höll det löftet i två dagar. Jag skrev ett inlägg i lördags och ett i söndags, igår fanns det inte ens på kartan. Jag tänker skylla på att jag inte orkade, att hjärnkontoret strejkade efter en skoldag från 8.15 - 17... med enbart föreläsningar hela dagen lång. Så, det var en bortförklaring.

Det andra, som jag bestämde i söndags, var att jag från och med den dagen hade shoppingförbud. Jag skulle inte shoppa något mer denna månad, och det skadar inte om jag är rätt lugn nästa månad också. Jag har den senaste tiden köpt en hel del kläder och ett köksbord. I vilket fall, jag höll det i en dag. EN DAG!!! Idag åkte jag in till Birsta City med Jeanette och Linn, och det jag skulle göra var att byta en av tröjorna jag köpte i söndags på Ginatricot (fickorna var sneda). Det första jag gjorde var att byta tröjan, men sedan gick jag in på Vero Moda och köpte en likadan tröja jag köpte sist, fast en annan färg. De är ju så sköna! Vad hände sedan då?! Jo, jag gick tillbaka till Ginatricot och köpte två tröjor till. Jag kom alltså hem med tre nya tröjor, plus den jag bytte. Jag vet inte vad jag ska skylla på i det här fallet. Jag tror bara att jag är shoppingberoende. Dock så ångrar jag mig inte, jag tycker jag är värd dem.

Den här blev det från Vero Moda:




Dessa två från Ginatricot:





Bilder lånad HÄR.


Nu ska jag slänga mig i soffan och invänta ett avsnitt av Criminal Minds, och efter det blir det godnatt. Har en lång dag på skolan imorgon, med föreläsningar från 8.15 - 17. Glömde bland annat mammas överdragsbyxor på skolan idag, hoppas de är kvar.

Just det... tack Anna för hjälpen med bilden!


Bye bye.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0