★ Skitdag.

Idag har jag en skitdålig dag. Vilket för övrigt är tillåtet att ha.

Inte nog med att min dator för ungefär två veckor sedan bestämde sig för att börja krångla så där huxflux genom att inte starta när man slår på den. Det gäller att trycka igång den flera gånger, och tillslut går det. Nu har min TV fått fnatt också genom att sätta igång sig själv för att sedan också stänga av sig själv. Normalt? Nej.

Nu när jag stod i duschen och precis hade skrubbat in shampoo i håret så lossnar munstycket på duschslangen. Det blev ett hejdundrande tryck i duschslangen och jag hade vatten över hela golvet, på spegeln och i taket. Jag var nära att göra nummer 2 i duschen, för så rädd blev jag. Det kändes som om någon vred om duschen eftersom att det bara sprutade överallt. Jag insåg vad som hade hänt och försökte laga, men det gick inte. Efter lite om och men stoppade jag huvudet under handfatet, men det var inte till någon stor hjälp. Nu sitter jag här och kliar mig i huvudet för jag har fortfarande shampoo kvar i håret.

Om någon hade tänkt ringa mig idag och småprata lite så kan jag säga redan nu att jag är på riktigt pissigt humör, för alla grejer runt omkring mig går bara sönder hela tiden. Så det är ingen idé att ringa för då går nog telefonen sönder också.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0