★ Tisdag, 2011-02-22.

Ja, det har i alla fall hänt en sak sedan jag skrev sist. Det har blivit en ny vecka.

Igår var jag hemma och gjorde absolut ingenting. Eller jo, jag fick besök av vaktmästaren. Jag ringde nämligen igår och klagade lite på kylan i min lägenhet. Alla element i lägenheten står på max, trots det måste jag tända ljus i hela lägenheten på kvällen för att på så vis värma upp lägenheten till det är time att sova. Även om jag värmt upp lägenheten i ungefär fyra timmar blir jag tvungen att sova med pyjamas, strumpor och dubbla täcken. Ventilationen ovanför min säng sänder ut RIKTIGT kall luft. Tydligen så fungerar inte ventilationstrumman i min lägenhet, men det var ingenting min vaktmästare kunde fixa själv. En ny ventilationstrumma är beställd och som jag fattade det skulle någon firma komma och fixa det. Ska bli trevligt med lite värme, speciellt när jag ska sova.

Idag blev det jobb mellan 08-15! Det är så jag älskar att fördriva mina dagar. Älskar också mitt val av yrke, vet inte hur många gånger jag säger det. Att jobba med barn är det roligaste som finns. Enligt mig alltså.

Oh, jag upptäckte en trevlig sak idag. Jag tog på mig mina jeansleggings. De satt lite lösare än de gjort tidigare. Roligt att jag själv får bevis på att jag faktiskt går ner i vikt.


Nu tänkte jag fördriva tiden fram till 22, då Big Brother börjar. Efter det blir det Criminal Minds.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0