★ Lördag hela dagen.

Igår var det dags för vägning och mätning. Jag hade gått ner 0,5 kg, mindre än förra veckan. Runt magen hade jag tappat 1,9 cm och runt midjan hade jag tappat 0,5 cm. På vinterjackan syns det nu att jag blivit mindre runt magen. Det är nice!

Jag jobbade igår, så kul. Var ute i nästan två timmar på eftermiddagen och det var hur skönt som helst. Slutade klockan 16.30 och då gick jag hem till mamma och pappa en stund. Ungefär 45 minuter senare kom Karla, så vi åkte och handlade middag. När vi ätit färdigt blev det soffläge hela kvällen.


Idag har jag tittat på ett avsnitt av Vampire Diaries och ett avsnitt av Gossip Girl, nu tänkte jag slänga mig i soffan och titta på film. Det är trots allt lördag hela dagen.

Sedan tänkte jag dammsuga, skura och ta en dusch... för jag har ett nytt munstycke!



// Sandra ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0