★ Ett inlägg varje dag.

Okej, jag ska försöka ta tag i det här med skrivandet. På allvar. Jag ska skriva i alla fall ett inlägg varje dag. Försöka. Även fast jag inte har mycket spännande att berätta.

Igår var jag med Elin och Sebastian. Vi käkade och surrade lite skit, sedan var det dags för Elin att åka hem för hon skulle jobba idag. Jag och Sebastian tände ljus och lade oss i soffan och tittade på Vampyrer Suger. Jättedålig film. Efter det lekte jag modell och provade kläder medan Sebastian skrev ett träningsschema till sig själv. Vi lade oss vid 02.30 och när jag vaknade 09.40 trodde jag att jag hade otroligt hög feber. Jag svettades som en gris. Gick in i köket och tittade på termometern för att se hur varmt jag hade inomhus:



Jag fick en chock och öppnade balkongdörren för att få in lite kyla. Det tog ett bra tag, men tillslut blev det lite svalare. Får jag det så här varmt nu när solen lyser på, hur kommer jag då att få ha det under sommaren?!

Idag blir det lugnt, just nu tvättar jag. Har slut på rena underkläder och strumpor. Har inte varit ledigt i tvättstugan de dagar jag har haft tid att tvätta. Men idag var det min tur mellan 16 och 19. Tur för mig. I tvättstugan var det inte städat, mindre tur för mig. Jag städade.

Nu ska jag titta färdigt på Vampire Diaries, jag ligger efter med två avsnitt.

Bye Bye.



// Sandra ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0