★ Vart är solen?

Min mor tycker att jag bloggar alldeles för sällan, och det kan jag väl hålla med om. Men vad ska jag skriva om?

Jag kan berätta att jag är otroligt skolless vid det här laget, är inte ett dugg intresserad av att skriva B-uppsatsen. Jag kommer inte igång med den.

Något mer jag kan berätta är att det har varit skitväder i Skåne i en hel vecka, jag har inte sett solen sedan jag kom hit. När jag var i Stockholm var det skitväder där också. Jag trodde att jag reste mot sommaren, men ack så fel jag hade. Tur att det inte är många dagar kvar tills jag får åka upp till Sundsvall igen, för där skiner tydligen solen.

Jag är less på det äckligt fuktiga, kalla och vidriga väder Skåne erbjuder just nu.




// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0