★ Sundsvall.

Nu var det längesedan jag skrev igen. Men det har varit fullt upp.

Har nu flyttat upp till Sundsvall, så det jag gjort den senaste tiden är plugg (B-uppsats) och packat flyttkartonger. B-uppsatsen är inlämnad för opponering, så det är bara att hålla tummarna att det går vägen.

I allfall så kom jag upp till Sundsvall i Torsdags, och sedan dess har det varit full rulle. Var på Birsta City en snabbis i fredags, träffade Sandra och hennes arbetskamrat och blev bjuden på fest på kvällskvisten. Blev nyktert för mig och Sandra, men jag hade väldigt trevligt :)

I lördags var det kanonväder och jag åkte ut till Anna vid 14.30. Klockan 15 öppnades första ölen och sedan var festen igång! Riktigt roligt var det :). Längre ner bjuder jag på snyggaste bilden från den kvällen.

Igårkväll åkte jag in till stan och mötte upp Anna, för att sedan käka med henne och Sjögren på Mc'Donalds. Efter maten blev det bio. Sjögren skulle titta på Robin Hood, medan jag och Anna gick på Sex and The City 2. Den är sevärd och bjöd på väldigt många skratt! :)

Imorse tog jag en promenad med mamma, och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska hitta på.






// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0