★ I huvudstaden.

Nu är jag inte kvar i Sundsvall längre, där mina dagar har bestått av fest, skola, Birsta City, kompisar, Birsta City och fest!

Istället befinner jag mig i Stockholm, och kommer att vara här till på söndag. Och här kommer mina dagar bestå av stan, kompisar, fest, stan, fest, stan and so on.

Jag kom hit igår vid 11.30, och Johanna mötte mig på tågstationen precis när tåget rullade in. Jag hann inte ens kliva av tåget. Hon stod precis lagom så jag kunde langa ut mina grejer till henne och sedan kliva av. Great!

Vi åkte in till Gamla Stan så jag kunde dumpa av min packning på en krog, och sedan drog jag med henne på en runda på stan. Jag skulle in i varenda affär, men efter några timmar blev Johanna 4 år och orkade inge mer. Så vi gick tillbaka till krogen för att fylla på henne med lite mer energi. Kaffe.

Jag somnade runt 23 tiden, helt slutkörd efter dagen.

Nu sitter jag här, pigg som en mört och väntar på att Johanna ska vakna. Just nu är det bara jag, Mynta (katten) och Bosse (sköldpaddan) som är vaken.

Vid 13.30 ska jag möta upp brudarna på tågstationen! Sedan hoppas jag att jag får dumpa av min packning i lägenheten vi ska vara i... är lite småless på att bära omkring på den.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0