★ All night long.

Inatt vet jag inte vad som hände, jag blev aldrig trött.

Sebastian gick hem någongång mellan 23-00, och då lade jag mig i sängen för att läsa lite i den sista boken av The Twilight Saga (ja, jag har äntligen kommit igång med läsningen igen). I alla fall så tickade tydligen klockan iväg med en jäkla fart, och helt plötsligt var den 04. Shit, tänkte jag, och stängde genast igen boken... och sedan ögonen.

Men vad är det som stör mig då? Jo, fåglarna i träden utanför fönstret. Efter ungefär 15 minuter kände jag att det var omöjligt att försöka somna, och i samma veva som den tanken slog mig fick jag en annan idé. Jag klev upp, startade datorn och började skriva på B-uppsatsen.

Vid 06 ringde jag till Elin och sjöng "Godmorgon, godmorgon, hör fåglar sjunga glatt...". Hon skulle ut på en promenad. När hon kom tillbaka gick jag till henne och åt frukost, och efter det gick jag hem och lade mig i sängen för att läsa en stund.

Sedan har väl dagen rullat på som vanligt... nästan.

Sebastian var på dåligt humör idag så jag bjöd honom på middag. Det tror jag uppskattades :) Han sa i alla fall så här (jag citerar): "det här ska jag bjuda mamma och tjejerna på i sommar, det är ett som är säkert". Jag tog det som en komplimang!

Nu ligger han i min säng och tittar på Ugly Betty, och jag sitter här och väntar på att Desperate Housewives ska börja.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0