★Tionolltretio.

Idag vaknade jag klockan 09. Sitter och försöker få i mig lite frukost nu, men det går segt. Har fortfarande svårt att få i mig något direkt på morgonen, även fast det bara är yoghurt. Dricksyoghurt dessutom.

När jag har fått i mig frukosten ska jag plocka ordning mina grejer. Alla mina grejer ligger utspridda över hela lägenheten, mamma och pappa blir galen på mig. Men jag ska säga er; det är riktigt svårt att veta vart man ska stoppa sina grejer när det inte finns någon plats! Om en månad åker jag äntligen ner till Kristianstad igen, då får både jag och mina föräldrar lite lugn och ro.

När jag har plockat undan det mesta tänkte jag slå en signal till Studentkortet och fråga varför mitt kort inte har dykt upp än. Jag börjar bli lite fundersam.

Efter det ska jag slänga mig i soffan och titta på Andra Avenyn.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0