★ Erfarenhet.

Idag har det varit en otroligt spännande dag. Jag har inte gjort någonting alls.

Jag har suttit hemma och tittat på när mamma har bytt gardiner och gjort vår i lägenheten. Det blev riktigt fint! Jag längtar mer och mer för varje dag som går hem till min lägenhet i Kristianstad, och självklart så saknar jag Elin och Sebastian en hel del.

Efter sommaren är det tänkt att jag ska flytta upp hit till den norra delen igen, för i längden så orkar jag inte åka fram och tillbaka enbart för skolan. Jag får flytta någonstans efter jag har pluggat färdigt helt enkelt, eller så kanske jag blir kvar här uppe? Det vet man aldrig. Jag har i alla fall bott någon annanstans än i den här hålan och fått bygga på mina erfarenheter, och det är definitivt ingenting jag ångrar. Och jag ser det inte som ett misstag, eller som det dummaste jag gjort att jag flyttade 100 mil. Man lever bara en gång, och så länge man är ung ska man passa på och testa saker och ting. Nu är det dock så att det tyvärr inte håller i längden att hålla på och pendla fram och tillbaka. Men grejen är den att man måste testa saker och ting innan man vet.

Ikväll ska jag få sova i en säng, och det ser jag vekligen fram emot.

Dagens musik: Darren Hayes album; Spin.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0