★ Bullbak, tacos, lera, pärlplattor och film.

I fredagskväll åkte jag ut till Mariah och Eliza. Jag och Mariah skulle titta på Luftslottet som sprängdes, men båda två somnade i soffan.

Upp tidigt på lördagen, redan vid 08. Strax efter klockan 10 började vi baka bullar, och vi var inte klar förrän vid 13 ungefär. Resultatet blev bra. Jag, Mariah och Eliza gjorde riktigt goda bullar.

Vi åt tacos också. Usch, så vi åt! Jag var så mätt efter maten att jag bara ville lägga mig och sova.

Resten av kvällen ägnade vi oss åt lera och pärlplattor.

Upp klockan 09 på söndagen, gjorde väl inte allt för mycket innan mamma kom och hämtade mig vid 13:30.

När jag kom hem blev det mat, potatisgratäng och fläskfilé. På kvällen spelade jag yatzy med mamma och pappa, där pappa vann. Efter det tittade vi på film; The Terminal.

Det var min helg.


Bilder















// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0