★ Vilka dagar!

På midsommar åkte jag först ut till Nina, där vi satt ute på altan och surrade en massa. Sedan började det regna. Efter regnet kom det sol och vi åkte ut till en arbetskamrat till Nina, och där satt vi ute på bakgården och surrade ännu mer. Sedan började det spöregna. Efter regnet kom det... lite bättre väder, men en hel del fuktighet.

Jag och Nina bestämde oss för att åka ut till Berga för att se vad som hände där. Det hände inte mycket. Efter knappt en timme ville vi därifrån, plus att jag såg ut som ett vandrande troll på grund av all fukt i luften. Vi åkte på MAX, köpte hamburgare och åkte hem.



Lördagen spenderades ute i Patriks stuga i Tynderö. Vi hade riktigt roligt. Det var jag, Anna, Jerry, Glenn, Micke, Rickard, Mathilda, Markus och Patrik såklart. Först partajade vi i stugan, sedan vidare till Idyllen och där var det väldigt mycket folk. På hemvägen åkte vi båt, stannade till på Kattskär och tände en brasa och en stund efter det tog vi båten tillbaka till stugan. När vi kom tillbaka ställde sig Micke vid grillen och grillade korv, det satt fint i kistan efter den natten. Tror vi gick och lade oss vid 04 tiden, och klockan 06 klev Glenn (som sov i tält) in i stugan och skrek att klockan var ett på dagen. Sedan somnade alla om. När vi klev upp upptäckte vi att jag sovit i ketchup.



När vi kom hem på söndagen käkade vi alla tacos tillsammans, och efter många om och men tittade på på Wallander - Vittnet. Jag tyckte inte den var bra.



Idag har jag och Anna legat ute i solen på dagen, och på kvällskvisten tittade på Småstadsliv 3 med Marre.





// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0