★ "Vad ska vi göra?"

Som jag skrev i inlägget tidigare skulle vi slänga in varsin panpizza i ugnen. Anna hade inget galler, hon hade bara en plåt och jag ville ha något att lägga mellan plåten och pizzorna. Anna kom med den smarta idén att vi kunde lägga pizzorna på pappret pizzorna legat i. Sagt och gjort.

Efter 20 minuter gick jag in till köket för att se om pizzorna var klara. Ugnen var så het att jag knappt kunde vrida på knapparna, och det rök lite ur ugnen. Hade jag kommit 1 minut senare hade vi nog haft eldsvåda i köket.

Vi är superduktiga i köket jag och Anna! :)

Igår när jag skulle grädda våfflor blev jag less på slutet, så jag hällde i all smet på den sista våfflan. Det svämmade över rätt så rejält. Ska bli spännande och se vad som händer nästa gång vi ska kocka något!

Nu på kvällskvisten har vi varit uppe hos Jerry och tittat på Jönssonligan och den svarta diamanten med honom, Rickard och Glenn. Framåt slutet tittade även Patrik in en stund.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0