★ Toppen, toppen.

Idag sov jag och Sjöström fram till 12:40, vilken sovmorgon det blev! Vi som skulle in på Birsta City med Linn och ta en fika. Det var bara att kliva upp, titta ut genom fönstret för att se det "vackra" vädret sommaren erbjuder för tillfället, ta på sig kläder som passade vädret, sätta på sig ansiktet och platta kaluffsen och sedan iväg på Birsta.

Det blev en sallad på Charm, dyrt men gott. Vi var där strax innan 14 och Marwan gjorde oss sällskap någon timme senare. Tillslut blev klockan 17, och vi hade suttit på Charm i tre timmar.

Det ryktades om att det var REA på HM så vi var tvungen att gå dit och kika. Och nog var det REA alltid. Jag och Anna köpte oss en jätteläcker jacka, lägger in en bild på den senare. Marwan köpte en jättefin t-shirt.

När vi var färdiga på HM bestämde vi oss för att åka hemöver. Först in till stan med Linn, och sedan hem till mor och far. En fågel hade viskat i mitt öra att mormor hade köpt något snyggt till mig, så jag ville åka hem och se vad det var. Hon hade köpt en supersnygg väska till mig, i leopardmönster. Skitsnygg! Bild kommer. Tack snälla mormor!

Efter den snabba visiten hos mamma och pappa åkte vi hem till Anna. Ett besök på ICA och sedan var kvällen räddad. Korv med bröd till middag, och olika frukter som vi doppade i choklad på kvällskvisten tillsammans med Marwan. Samtidigt som vi kikade på Ciao Bella. En kanondag med andra ord.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0