★ Laaaaast day.

Nu har jag precis druckit en kopp kaffe, enbart för att det ökar fettförbränningen när man ska ge sig ut på en promenad. Jag och pappa tänkte gå en liten runda innan Halv åtta hos mig börjar.

Jag tog mig även en promenad i det fina vädret med Karla imorse, det var både skönt och välbehövligt. Försöker gå minst två promenader om dagen, en på morgonen och en på kvällen. Imorgonbitti blir det dock ingen promenad på morgonen för då ska jag åka till Härnösand. Sista dagen på skolan för den här terminen, hallelujah!!

Satt nyss och messade lite med Mariah, och jag tyckte att vi skulle göra något roligt med Eliza om det är fint väder i helgen. Eventuellt en tur på stan och käka glass, en picknick, ta en tripp upp på Norra Berget eller spela minigolf. Det går nog hem tror jag! Ska fråga Sandra om hon är ledig i helgen, för i så fall kanske hon och Jamie vill göra oss sällskap.

Nu blir det promenad! :)



// Sandra ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0