★ Finally!

Idag var det sista dagen i Härnösand för den här terminen, huuuuur skönt som helst. Dagen bestod av opponeringar på uppsatser. Intressant att få ta del av de andras uppsatser, men även lite småjobbigt att sitta still och lyssna. Alla fick vi lite justeringar vi måste göra, men jag och mina kamrater tänker inte göra något förrän till veckan. Nu tar vi lite ledigt :)

Vid 19 tiden kom Sjöström och plockade upp mig för en fika hos henne. Efter ett tag kom även Sjögren och hennes kompis för att göra oss sällskap. En trevlig kväll helt enkelt :)

Nu tänkte jag titta på ett avsnitt av Halv åtta hos mig. Vet inte vad det är med mig och matprogram! Efter det ska jag börja läsa första boken av Sagan om Isfolket, och den heter Trollbunden. Har läst de första 10 böckerna förut, men det var ett tag sedan så jag minns inte. Det är bara att börja om helt enkelt!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0