★ 1 år sedan.

Dagarna bara rullar på, och jag "bor" fortfarande hos Sjöström. Just nu är jag hemma hos mamma och pappa, för i eftermiddag ska jag hem till Nina. Var riktigt längesedan jag träffade henne!

Vad gör vi på dagarna då? Oftast glider vi runt lite här och där, och kvällarna spenderas i soffan tillsammans med grabbarna framför en film. Sedan nattar vi oss själva med Jönssonligan.

Igår spelade vi kubb. Jag och Anna mot Jerry och Glenn. Fyra matcher spelades, och resultatet blev 3-1... till mig och Anna såklart.

I onsdags så blev det lite "fest". Jag, Sjöström, Sjögren och Marre bestämde oss för att grilla. Det var väldigt roligt! Vi hade förrätt: ost och kex. Varmrätt: grillad fläskfilé, potatissallad och grönsaker. Efterrätt: jordgubbar och glass. Dryck: läskande godsaker från systembolaget. Vi var rätt så sprickfärdiga när kvällen var slut.



Idag är det precis 1 år sedan Michael Jackson avled. Men han lever fortfarande kvar och musiken strömmar ur högtalarna!





GLAD MIDSOMMAR FOLKET!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0