★ Shopping.

Idag tog jag och Mariah en heldag på Birsta City, vilket vi hade bestämt för längesedan! Och jag har längtat till den här dagen kan jag säga. Jag var ute efter en ny plånbok, men hittade ingen jag tyckte om. Istället blev det:


Tre tröjor från JC




Två linnen och en sjal från Gina Tricot




Två sjalar från Indiska




En väska från Accent




En necessär från Åhléns





Mamma och pappa fick också en gemensam födelsedagspresent; dom ska få gå på bio. Sedan köpte jag också strumpor, lite smink och andra småsaker.




// Sandra ♥.  





Kommentarer
Postat av: Sandra

det är köpt på gina ;P skräll va???

2010-02-20 @ 23:08:49
URL: http://aldemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0