★ Jag och Mariah, i ett och samma nötskal.

Klockan 16 igår åkte jag till Mariah för att umgås med henne.

Det började med att vi drack kaffe och surrade lite, sedan bestämde vi oss för att gå upp till macken och köpa cigaretter. När vi kom dit kom vi på att vi kanske ville ha chips till filmen vi skulle se senare, så vi spenderade ungefär 15 minuter framför chipshyllan innan vi kom fram till vad vi ville ha. Efter många om och men gick vi och betalade.

Vi sa hejdå, och började gå mot utgången. Men då fick vi syn på en hylla med roliga godisar; patroner, bananaskid etc. Så vi var tvungen att ta några stycken. Gick till kassan och betalade en andra gång, och sa sedan hejdå.

När vi var på väg ut från macken kom vi på att vi kanske ville ha dip. Så vi vände och gick tillbaka mot chipshyllan. Återigen stod vi i 15 minuter för att välja en dip. Tillslut sa Mariah att vi fick peka på varsin, och sedan välja mellan dom två. Vi pekade på två olika såklart, men jag gav med mig och det blev Mariahs val.

Gick tillbaka hem till henne för att titta på film, meningen var att vi skulle se några stycken. Vi började med PS. I Love You, för hon hade inte sett den. Sedan tänkte vi fortsätta med Flickan som lekte med elden. Men efter att vi surrat och tittat på första filmen började jag gäspa och titta på klockan, den visade 03:34. Så vi valde att sova istället.

Men innan det bestämde vi oss för att göra något annat. Mariah hade fortfarande sin JULGRAN framme, och då menar jag en julgran utifrån... ingen plastgran! Jag skämtar inte när jag säger att det låg 7000 kg barr under granen, och efter att vi släpat ut den i soprummet var det barr i hela lägenheten plus i trapphuset. Men det sägs ju att "julen varar hem till påska". Mariah fick bära ut granen själv, för jag envisades om att det bodde kusar i den.


Den vackra granen.





Från att jag kom igår, tills jag åkte hem idag har jag haft en katt som löper efter mig. Hon gick omkring och jamade hela tiden, men så fort hon var hos mig och fick gosa var hon tyst. Så hon fick det bra!


Dixie










Idag blir det till att plugga lite, för imorgon har jag en tenta att genomföra.



// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: karla

lycka till med tentan!!!

2010-02-14 @ 19:45:05
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: karla

=). Ska du inte komma och natta hos mig nån dag?=)

2010-02-14 @ 20:26:41
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0