★ På tok för trött.

Imorse skulle jag göra ren mina glasögon, så jag tog fram sprayen jag använder till det. Jag sprutade lite på glasen och började torka med trasan. Men hur jag än gjorde så blev det inte rent, snarare tvärtom. Det blev mycket, mycket värre. Chockad visade jag mamma vilka kladdiga och skitiga glasögonen jag fick efter att jag försökt gjort ren dom.

Jag försöker komma på vad det beror på att dom inte blir ren, och till sist får jag för mig att det beror på vädret. Det är så kallt att det inte går att göra ren glasögonen, kylan förstör glaset på något vis. Så är det ju självklart inte, men det var min enda lösning fram till att jag tog mig en titt på sprayflaskan. Jag hade använt hårspray! Mycket tok kan man göra när man är trött.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0