★ Hur lång tid tar det innan mobiltelefonen börjar strejka?

Jag har haft min telefon, W595, i ett år och två månader ungefär. För cirka en vecka sedan stängdes den av under tiden jag pratade i telefon, och så startade den om sig själv. Det hände två gånger.

Igår levde den sitt eget lilla liv och stängdes av och startade om sig själv 11 gånger!! Idag har den stängts av och startats om fyra gånger sedan klockan 10. Under natten har jag ingen aning om vad den gjort och inte.

Börjar det närma sig slutet för min mobiltelefon? Det verkar inte bättre. Får ni inte tag på mig, så vet ni varför. Jag har inga planer på att köpa en ny heller. Det ligger långt ner på listan.



// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: Bertil

Batteriglapp?

2010-02-13 @ 15:05:41
URL: http://iiinvicible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0