★ Finns inget att säga.

Nu är jag inte på mitt bästa humör vill jag lova, nu är jag väldigt ledsen.

Mitt USB-minne har försvunnit. Vi har sökt igenom hela lägenheten, sökt igenom alla mina väskor och påsar med kläder. Allt har vi sökt igenom! På mitt USB-minne finns alla skoluppgifter jag gjort, alla mina dagboksinlägg jag skrivit (ja, jag skriver dagbok för mig själv). Så det USB-minnet är viktigt för mig.

I över ett år har jag haft det liggandes på ett och samma ställe. Men nu finns det INGENSTANS.

Fy fan.



// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jorå det finns kvar! :P så det är bara att komma in och handla! :)

2010-02-21 @ 19:11:07
Postat av: Bizz

Men gumman då :( det var ju inge bra alls de =/

2010-02-21 @ 19:33:32
Postat av: Anonym

låter ju inte så bra =( /karla

2010-02-21 @ 20:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0