★ Ointressant pladder.

Igår var jag hos Sandra och Jamie hela dagen. Jamie fyllde 4 år för några dagar sedan, så igår firades han. Han fick väldigt fina presenter, och av mig fick han två vattenpistoler. Det kanske inte var något som stod högst upp på önskelistan, men glad blev han i alla fall. Vi testade dom på en gång och det resulterade i att jag blev väldigt blöt.

Idag har det varit en riktigt tråkig dag. Regn och ingenting att göra. Vid 18-tiden tog jag med mig mamma ut på en promenad, för då var jag så otroligt rastlös. Imorgon ska det också regna... tydligen. Roligt! Det blir alltså en lika rastlös dag då också.

Ja, men då har jag skrivit ännu ett inlägg som inte intresserar någon. My job is done!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0