★ Nu är det dags igen.

Imorse vaknade jag med en härlig känsla; ögonen var trötta, magen kändes inte okej och smaken i munnen var definitivt inte smultron. Jag var på krogen igår.

 

Kvällen började med sminkparty hemma hos Karla, det var väldigt trevligt. Vi gjorde allt från att skrubba och rengöra ansiktet ordentligt till att sminka oss fina till kvällens utgång. Jag valde två ögonskuggor i olika grönfärger, och dessa två gillade jag skarpt!

 


 

Imorgon börjar skolan. Är jag redo? Jag vet inte. Gruvar mig för tentorna jag vet att vi kommer ha längre fram, men det är väl bara att tuta och köra på.

 

Nackdelen med att skolan börjar just den här veckan är att jag samtidigt flyttar in i min nya lägenhet. Får nyckeln på tisdag. Det känns som att det är mycket som ska göras; tapetsera eller måla, packa upp alla kartonger, inhandla lite nya saker etc. Jag har varken bestick eller tallrikar för jag kastade allt sådant i Kristianstad. Jag har som sagt en hel del att göra denna vecka, men ack så skönt när allting är färdigt. Det bästa av allt är att jag faktiskt snart bor själv… igen.

 

Nu ska jag se film med mamma och pappa.

 

 

// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

Måste bara säga att du har en jättesnygg blogg :D

2010-08-29 @ 15:13:33
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej hej! :) Allt bra med dig idag? :)

2010-08-29 @ 15:34:30
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0