★ Imorgon åker vi.

Igårkväll efter att vi grillat kom Sandra och Jamie förbi. Jag skulle följa med dom hem, men innan det ville Jamie låna några filmer. Han valde The Incredible Hulk och Planet 51, jag tog även med Sex and the City 2 till mig och Sandra. När det var dags att välja film valde han såklart The Incredible Hulk.

Idag var det meningen att jag och Sandra skulle gå omkring på Birsta City för att hitta några kläder åt henne, men efter att hon varit in i två-tre butiker så tappade hon tålamodet och ville åka hem.

Väl hemma har jag bland annat städat bland mina kläder jag har i ett av hörnen i mammas och pappas sovrum. Gissa om jag längtar till den 1/9!!

Imorgon klockan 08 åker jag, mormor och Bertil till Skåneland. Äntligen ska jag hämta hem mina möbler!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0