★ Sommarvärme.

Vilken sommarvärme det har varit idag, och jag klagar inte!

Satt ute i solen på en filt med Elin och Sebastian, och när Sebastian cyklade ner på stan för att träna så tog jag och Elin en promenad ner på stan. Jag gick i tshirt och solbrillor, så otroligt skönt.

Väl nere på stan gick jag och Elin och kikade i några affärer, och när Sebastian hade tränat färdigt gick han och mötte oss... och då var det dags för käk! För min del blev det bakadpotatis med tonfiskröra och en iskall cola.

När vi ätit upp gick vi till parken och mötte upp några klasskamrater till Elin och Sebastian. Det blev brännboll, och en lek i lekparken som kallades "bollis". Småbarnen tittade på oss som om vi vore knäpp. Men höjdpunkten var när jag fick kicka lite boll med Alexander, det var sjuuuuuukt roligt :).

Alexander bjuppade även på en kall öl, mycket gott. Han kan han!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0