★ Rastlösheten svämmar över.

I tisdags kom jag hem till Kristianstad, och vad skönt jag tyckte att det var... DÅ.

Det enda positiva just nu är att vädret är helt fantastiskt! Solen skiner, och igår var det 17 grader varmt. Just nu är det 13 grader.

Tisdag, onsdag och torsdag tyckte jag att det var hur skönt som helst att få vara ensam. Men idag är jag så rastlös att jag inte vet vad jag ska göra. Det är fredag och det är bra väder, men jag är helt ensam. Boooooooring.

Om jag bara kunde komma igång med rapporterna så dom blev klar... jag tror det är mycket det som gör att det kryper i kroppen på mig. Jag har kört fast. Johanna skulle komma ut på MSN ikväll, får se om hon kommer med lite tips.

Blä, vad jag har tråkigt!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0