★ I'm a highway(wo)man, on the road again.

Jag har blivit helt förälskad i Rammstein - Frühling In Paris, och det hör verkligen inte till vanligheterna att jag gillar Rammstein.

I övrigt så har jag spenderat hela dagen idag på X:et (X2000). Medans jag rullade in i Sundsvall klockan 17:50 rullade mamma och Karla fram röda mattan åt mig. I alla fall nästan... dom stod på tågstationen med smilbanden uppdragna till öronen. Eller så var det inte alls så. Dom stod med ansikterna mot varandra och pratade om något som var mer intressant än jag var vid det tillfället. Men jag kan få skoja till det lite ändå :)

Imorgon klockan 10 tänkte jag och Jeanette vara flitiga och åka in på MIUN i Sundsvall för att plugga. Vi tänkte plugga oss svettiga och bli färdig med alla uppgifter. Undra om vi kommer lyckas?

Efter det tänkte jag åka med Jeanette till Timrå, fast det vet hon inte om än... så det får bli en trevlig överraskning. I Timrå tänkte jag möta upp Lina för att ta en sightseeing runt den lilla hålan. Man kanske får se något roligt man aldrig sett förut :)


Bye bye.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0