★ Hallonsaft och kaniner.

Vilken bra dag det är idag! :)

Något jag tycker är riktigt gulligt med Kristianstad är att det springer omkring kaniner överallt, för dom är otroligt söta. Man kanske ska plocka med sig några till Sundsvall? Fast där tror jag inte dom skulle trivas.

Jag vaknade, men klev inte upp, utan låg kvar i sängen och läste lite i Stephenie Meyer - När jag hör din röst. Fantastiskt bra böcker. Jag har lite lästorka under tiden jag pluggar, för då är det andra böcker som tar min tid... studentlitteratur.

Men nu har jag haft det lite "slappt" ett tag. Jag kämpade så fruktansvärt med tentorna så jag orkade ingenting annat. Men nu är det "bara" inlämningsuppgifter som står på schemat.

Elin kom hem från skolan, och vi gick ut och satte oss i solen en stund och sedan gick vi ner på ICA där Sebastian väntade.

Sedan har vi suttit hemma hos Elin och surrat.

Jag fick ett sug efter hallonsaft idag. Så jag köpte det, och gud så gott det var!

Jag mosade en spindel idag, en gul rackare som tydligen trodde att han skulle få bo i min lägenhet. Jag är jätterädd för spindlar, de har långa ben och är supersnabb. Man kan helt enkelt inte lita på dom. Jag tog fram min vintersko ur garderoben, mosade krypet och sprang sedan ut och flaxade med skon i vädret. Grannarna satt utanför min dörr och spelade poker, och lyfte brytt på huvudena när jag kom springandes. Men vid det här laget är dom nog ganska vana oss norrlänningar, dom ser oss rätt ofta när vi springer ifrån spindlar, getingar och alla andra snuskiga djur.



// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: Ida

Harar Sandra, det heter Harar!

2010-04-13 @ 10:40:13
URL: http://anemonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0