★ Födelsedagsbarn!

Igår var det min födelsedag och den firades hemma hos Mariah, och det var riktigt roligt! När kvällen var slut (04.30 på morgonen) var jag alldeles hes efter att ha skrattat konstant.

Jag måste tacka alla söta vänner jag har som gjorde min kväll; Mariah Eklund, Sandra Nilsson, Emil Sjöström, Lina Högkvist, Johanna Lidin, Mikaela Strömberg, Johanna Lindqvist, Sanna Söderberg, Anna Sjöström, Peter Johansson, Mikael Johansson, Rickard Winberg, Jerry Öberg och Patrik Pettersson. Jag hade hur roligt som helst, tack så jättemycket för presenter och sällskap :).

Bilder kanske kommer... en kan jag bjuda på! (Den enda jag har just nu)


Kvällen till ära fick jag bära krona.

Det som händer när denna bild togs;

Mariah (knäpper kortet): Sandra, huka dig, annars syns inte Patrik! (jag böjer på knäna)
Peter (samtidigt som jag står med böjda knän): TA MITT BEN!!! (jag och Peter utbryter i skratt)




TACK FÖR EN SUPERKVÄLL!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0