★ En lördag i Kristianstad.

Idag kände jag att det behövdes städas i min lägenhet, för det finns nog ingen mer än jag som har så mycket papper och så många böcker utspridda över HELA lägenheten. Nackdelen med att studera är just att man får så otroligt mycket pappar, och att man måste köpa så oändligt mycket böcker.

Och inte nog med det... man ska använda sig av dom också! Vilket resulterar i att jag plockar fram allt det jag ska använda när jag gör mina uppgifter, när jag är färdig med dom plockar jag inte undan dom utan jag tar fram nästa pappershög och fyller på med ännu mer skit istället.

Nu har jag bara en hög med papper och böcker framme, och dom använder jag mig faktiskt av just nu. Så det är helt okej.

Jag gjorde även inbrott hos Elin idag, det var väldigt enkelt i och med att jag har en nyckel hem till henne. Jag snodde hennes dammsugare, och sedan dammsugade jag lägenheten. Ja, pappa... jag dammsugade. Jag dammsög inte :).

Det enda jag har kvar att göra nu är skura, och det gör jag innan jag går och lägger mig. Jag tror även att jag måste dammtorka en gång till, för jag går runt och nyser exakt hela tiden.

Vilken rolig lördag jag har! Ikväll tänkte jag plugga också, helt fantastiskt vad roligt man kan ha vissa dagar.




// Sandra ♥.

Kommentarer
Postat av: Pappa

:-)

2010-04-10 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0