★ På bättringsvägen.

Jag är så dålig på att uppdatera!

Dagarna rullar på i full fart. Jag har legat med hög feber från torsdag - söndag. Det högsta jag haft var i fredags, då hade jag 39,7. Och det lägsta var igår, då hade jag 38,3. Trots alvedonintag! Idag har jag bara 37,7 och jag känner att jag är på bättringsvägen =). Hostmedicinen har hjälpt otroligt bra mot min rossliga hosta, och ett plus är att den är supergod.

Helgen har bestått av massa film och kurering. Meningen var ju att jag skulle ut med folket i fredags. Men jag tänker inte berätta hur sur jag blev då!

Idag har jag pluggat, ligger lite efter nu känner jag. Men rätt så förståeligt.

Idag upptäckte jag och Sebastian att vi hade en megaspindel som kröp omkring alldeles utanför vårat fönster. Inte så roligt med tanke på att vi sovit med fönstret öppet. Vi som trodde vi lyckats döda alla. Elin hade också en goding utanför sitt fönster, och den växer och växer för varje dag. Förutom spindlarna så har vi för tillfället tre sniglar som sitter fastklistrade på fönsterrutan. SÅ mysigt att komma hem till alla husdjur. I Sundsvall slapp jag dom.

Justja, många som frågat... så jag skriver det här också. Den 23 september kommer jag upp till Sundsvall igen! Vad mamma och pappa ska längta efter att ha mig sovandes bakom soffan igen.

Nu ligger jag och Sebastian och tittar på Svenska Hollywoodfruar... jisses säger jag bara.

Jaja, back to the TV.



// Sandra ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0