★ Sjukis.

Blir galen! Det var ju tänkt att vi skulle ut ikväll. Jag, Sebastian och några från hans klass. Men givetvis blir jag sjuk. Väldigt förkyld, ont i kroppen och över 39 grader i feber. Och som vanligt så är det bara att någon behöver hosta i närheten av mig så blir jag jättesjuk!

Så ikväll har jag inte gjort någonting. Tittat på Idol... skrattat lite. Tittat på Pirates of the Caribbean... dreglat lite (tycker om Jack Sparrow). Och spenderat nästan två timmar i telefon med en gammal, gammal, gammal klasskompis. Har inte pratat med honom sedan jag gick i nian. Typ sex år sedan. Det var trevligt!

Nu väntar jag bara på att Sebastian ska komma hem från krogen. Och imorgon har han lovat att vi ska äta tacos, mummsigt. Även fast jag inte känner smaken av något. Vilket jag kom på nu! Här ligger jag och dricker KRANVATTEN. Jag hatar Skånes vatten. Men jag känner ju ingen smak. Det tänkte jag inte ens på.

Nej... undra om man ska göra ren brillorna. Björn Gustafsson är ju på kanal 5!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0