★ Hemgång.

Efter två veckor i Sundsvall med skola, filmkvällar, fest och mys sitter jag nu på tåget tillbaka till Kristianstad. Hem till Sebastian och Elin.

Har haft riktigt trevligt i norrland... och i helgen vankas det fest i K-town!

Om två veckor kommer jag tillbaka till Sundsvall igen. Resorna blev väldigt nära inpå varandra dom här gångerna, men så kommer det inte vara sedan.

I övrigt är allt bra, lite smått förkyld, men det vänder väl så småningom. Har även åkt baklänges hela resan så jag börjar fundera på om jag kommer minnas hur det är att färdas framåt när jag väl kliver av tåget.

Justja, får inte glömma!! Grattis gumman till eran lilla pojke som äntligen har tittat ut =).


På återhörande! =).



//Sandra ♥.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0