★ En vecka kvar.

Nu har jag varit i sundsvall en vecka... och en vecka återstår. Bor hemma hos mamma, pappa och brorsan.

Dagarna rullar på. Skolan började i måndags. Äntligen börjar vi med inriktningen! Det är väldigt intressant faktiskt, och föreläsningarna har hittills varit väldigt bra. Det här har jag längtat till! Har hunnit träffa lite vänner också, vilket alltid är trevligt =). Har även spenderat några av mina dagar med ett annat hjärta här uppe i norr... som jag trivs väldigt, väldigt bra med.

Om en vecka befinner jag mig återigen nere i Kristianstad, och då får jag mysa med mina kärlekar Elin och Sebastian. Saknar dom!

Snart börjar True Blood, och efter det blir det sängen. Imorgon väntar naturstudier uppe i Härnösand.



// Sandra ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0