★ Nervööös.

Jag längtar tills imorgon så fruktansvärt mycket! Imorgon ska jag få se Michael Jackson på bio! Att få se honom på bio är det närmaste jag kommer få komma min största idol... någonsin. Det är inte samma sak att slå på dvdn hemma som att se honom på bio. Jag är så sjukt nervös. Det ska bli så spännande! :)

Kalla mig sjuk om ni vill, jag bryr mig inte. Jag har en idol. En person som har givit så otroligt mycket till människor världen över. Och då menar jag inte bara musiken. Han gav sig själv. Det finns ingen som har givit så mycket som han har gjort under sitt liv. Jag är stolt att ha honom som idol. Jag ser upp till honom. Inte enbart för musiken, utan även andra saker han gjort (exempelvis skänkt pengar till barnsjukhus). Grym människa på alla sätt och vis! Legend.





// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0