★ Nattuggla.

Jag trivs superbra i min lägenhet, den är jättemysig. Ska kolla med Elin om hon kan knäppa kort med sin kamera i och med att jag inte har någon. Sedan ska jag lägga upp lite bilder på den.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, är fortfarande förkyld. Har varit det i mer än fyra veckor, så jag tänker ta det lugnt tills jag blir riktigt frisk. Så kvällen spenderades i soffan framför Idol medans Elin och Sebastian var ut och käkade med klassen. Sebastian fortsatte kvällen på krogen, men Elin kom hem till mig. Vi gick över till henne där vi hade lite grönsaker och dipp. Skulle titta på film också, men hon somnade. Stackarn! Hon var supertrött efter att ha varit vaken hela natten och fixat i min lägenhet, sedan gick hon direkt till skolan och så middagen med klassen. Så jag tog hennes nycklar och låste in henne så det inte kommer någon objuden gäst inatt.

Nu ligger jag i sängen, meningen var at jag skulle kika på någon serie och sedan läsa lite innan jag somnar. Men Sebastian är på väg hem från stan så han ville komma förbi, och han är så välkommen så!

Idag hände en sak också, en otrevlig sak. Blev så ledsen och rädd. Du ska vara rädd om dig kära, kära du! Det är ingen lek. Att vara nästan 100 mil ifrån kändes inte alls bra. ALDRIG MER!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0