★ Nattmänniska.

Oj! Vad klockan är mycket, dags att sova... nattmänniska som jag är.

I alla fall så hade jag ju tvättstuga idag, och efter jag tvättat allting och plockat upp allting från tvättstugan så cyklade jag ner till Ica för att köpa en cola. Sedan lägger jag mig i sängen för att kika på Vänner, och vad gör jag inte då? Jo, jag spiller ut all cola i sängen. Roligt när man inte gjort annat än tvättat hela dagen. Tur att man är så smidig.

Nu har jag suttit och tittat på sju avsnitt av Ensam Mamma Söker. Jag fastnade för det programmet. Sedan har jag också suttit och skrattat på MSN med Lina, och surrat ett tag med Sebastian i telefon.

Nu är det i alla fall dags att sova, för senare idag är det plugg som gäller.

Sov gott! :)



// Sandra ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0