★ Imorgon flyttar jag in.

Har fått min lägenhet i Kristianstad nu. Jag, Elin och Sebastian var och tittade på den och den såg bra ut. Ett spindelnät i ena hörnet bara, men det överlåter jag till Sebastian. Men det BÄSTA var att lägenheten var anpassad efter min längd! Spegeln inne på toaletten var i min höjd, nu slipper jag stå på tå för att se mig själv. Elin och Sebastians speglar sitter högre upp. Lite komiskt var det. Handfatet var också lägre.

Annars så kom jag hem för två timmar sedan efter att ha varit i Sundsvall i två veckor. Har haft riktigt roligt och mysigt! Shoppade kläder gjorde jag också. Om tre veckor åker jag upp igen. Jag har nämligen tre hem nu för tiden. Mitt första hem är Kristianstad, mitt andra hem är bakom mammas och pappas soffa, och mitt tredje hem är på tåget.

Var hungrig och jättetrött när jag kom hem! Ställde mig direkt vid spisen för att laga mat. Satte på plattan, ställde dit kastrullen och började blanda i carbonarapåsen i vattnet. När jag står där och rör om kommer Sebastian och säger: "du kanske ska ställa den på rätt platta!". Där står jag och lagar mat på en iskall platta, inte undra på att det inte hände något. TRÖTT var ordet.

Nu ska jag lyssna på Sebastian när han sjunger... opera?!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0