★ En ensam lördag i Kristianstad.

Här i Kristianstad är det skönt väder, 7 grader för tillfället. Dock så har det regnat hela dagen. Men det har väl sina plus ibland det med?

Idag har det sitt plus för att jag har haft tvättstuga sedan klockan 10. När jag kommer in och ska börja tvätta så håller tjejen som tvättade innan mig fortfarande på med en maskin. Det var 40 minuter kvar på den, alltså 40 minuter in på min tid. Idag hade jag sådan tur att jag hade bokat tvättstugan från 10-22, men hade jag inte gjort det så hade jag blivit irriterad. Jag hade bokat både i mitt, Elins och Sebastians namn.

Igår gick jag hem till både Elins och Sebastians lägenhet för att lämna deras post dom fått, och då var jag snäll och tog deras tvätt dom hade så jag kunde tvätta det åt dom idag. Är jag världens bästa granne or what? :)

Dom hade inte så mycket. Några enstaka klädesplagg, handdukar och sängkläder (påslakan och sådant). Men jag tänkte att det kanske är skönt för dom att komma hem och ha den gjord. Dom har ju trots allt haft LIA i fyra veckor då. Och vi alla vet ju att det är tanken som räknas! :)

Nu ska jag bara vänta att det sista i tvättstugan blir torrt så jag kan hämta upp det, och sedan blir det väl lite plugg och någon film tror jag.

Trevlig helg! :)



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0