★ Sena nätter och bus.

Jag och Sebastian var uppe rätt sent inatt och tittade på film... han tvättade även lite kläder (vilket man oftast får göra på natten här). Bara då det finns tid. När vi skulle gå ner till tvättstugan kände vi att vi var lite busiga, så vi bestämde för att busa lite med Elin. Vi gick dit och hörde att TV:n var igång, så då tog vi det som att hon var vaken. Hon hade ett par skor utanför, så jag ville göra något med dom. Sebastian hängde ena skon på dörrhandtaget, men jag ville hänga upp en sko på en sopkvast eller något liknande. Då hade hennes granne en sopkvast, så Sebastian tog den så jag fick sätta dit skon. Sedan ställde vi kvasten mot fönstret.

När vi kom hem till mig lite senare skickade vi ett sms där det stod typ: "det är någon som rycker i dörren hos Sandra, hos dig också?". Så Elin drog undan gardinen som hänger för fönstret för att titta ut, och det första hon såg var skon på kvasten. Ja... det var rätt roligt! Vi fnissade en hel del

Idag har jag pluggat, det har gått bra. Visserligen sov jag nästan till 12, men det beror ju på att jag har elefanter som bor på våningen ovanför. Man får ju inte sova! Det börjar vid 06 på morgonen och håller på framtill kvällen.

Vid 15.30 gick jag upp till Sebastian och packade ner det sista han behövde ha med sig till Småland, så han slapp stressa när han kom hem från skolan. Så nu sitter han på tåget till Småland, och där ska han vara i fyra veckor. Han ska göra sin LIA där.

Efter jag kramat han hejdå tog jag en cykeltur till biblioteket för att låna en bok jag behöver till skolarbetet, och vi som pluggar på distans får tydligen låna böckerna längre än vanligt. Vilken tur vi har!

Snart kommer nog Elin hem, ska passa på att umgås med henne innan hon också åker. Hon tar nattåget till Sundsvall, och där ska hon ha LIA i fyra veckor. Jag blir ensam här nu i två veckor, vad mycket skolarbete jag ska få gjort. Men jag kommer sakna dom!

Nej, nu ska jag gå till Elin!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0