★ Verksamhetsförlagd utbildning.

Igårkväll tvärdäckade jag i soffan med kläderna på innan klockan 20, vaknade inte en enda gång under natten utan vaknade klockan 05.30 imorse. Hur pigg som helst! Jag tror dagarna i Sundsvall tar kål på mig. Jag flänger överallt och ingenstans... springer fram och tillbaka hela tiden. Men så är det väl när man har skola, plus att man vill hinna träffa alla :).

Hade världens absolut bästa kväll i lördags, kvällen innen jag skulle tillbaka till K-town.


Idag hade jag min första dag på VFU:n, det var väldigt roligt. Jag ska vara med nollan, ettan och tvåan. Börjar klockan 08.15 imorgon, så jag tänkte lägga mig nu så jag orkar med dagen imorgon.

Sov gott!



// Sandra ♥. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0