★ Sandra goes skolfröken.

Vilken skolfröken man är!

Det börjar man att jag cyklar mot skolan, och när jag kommer fram så har polisen tagit en bil utanför skolan. Dom diskuterade med stora bokstäver (högt), vilket gjorde mig väldigt nyfiken. Så jag tokstirrade på dom för att försöka på reda på vad dom gjorde, vilket resulterade i att jag gjorde en fetvurpa med cykeln på skolgården och skrek "helvete". Usch, så pinsamt det var!

Senare på förmiddagen skulle jag skriva på tavlan. Jag skrev med stora bokstäver, men mina bokstäver blev inte samma storlek. Plus att jag skrev mindre och mindre, och det var inte ett dugg rakt. Så det kanske inte är ett plus med att bara använda datorn i skolan? Jag har i alla fall tappat min kunskap att kunna skriva. En gång i tiden skrev jag faktiskt fint.

Jag skulle använda kartan för att peka på den vart jag kommer ifrån, och när jag gjorde det så fick jag stå på en stol för att nå upp.

Jaja. Nu är jag i alla fall hemkommen från VFU:n, och jag trivs jättebra där.

Nu måste jag plugga!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0