★ Sååå glad!

Igår försökte jag uppdatera bloggen tre gånger, men det gick inte så tillslut gav jag upp. Nu gör jag ett nytt försök!

Fick tillbaka tentaresultatet igår på den tentan jag gjorde nu sist jag var upp till Sundsvall. Den jag skrev 16 sidor på. Och jag klarade den!!! :). Först hade jag tittat på en helt annan kod, och enligt den koden hade jag inte klarat den. Då kände jag att jag bara ville lägga mig ner och grina, men samtidigt kände jag att det verkligen inte kunde stämma! Jag var helt säker på att jag klarat den. Vid 19-tiden fick jag ett mail på min rätta kod, och när jag tittade hade jag klarat den! Jag skrek vill jag lova, jag blev så himla glad och lättad.

Om en timme ska jag cykla till VFU:n, och när jag kommer hem ska jag plugga, packa och plocka undan lite här. För tiiiidigt imorgonbitte beger jag mig till Sundsvall igen. Har en tenta på lördag, och en massa mys planerad för helgen. På måndag åker jag tillbaka.

Den här tentan har jag inte lagt ner mycket energi på, men orken har inte funnits när man har VFU hela dagarna. Men efter att jag såg resultetat på förra tentan blev jag mer peppad till att plugga på denna. Så idag blir det plugg, plugg, plugg... även om jag är hur trött som helst!



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0