★ Innevecka.

Vilka dryga dagar! Inneveckorna är så fruktansvärt jobbiga.

Dagen började jättebra. Eller inte. Dintur har blivit helknasiga och ändrat vägar med bussen, det är inte logiskt för fem öre! Man får åka omvägar för att ta sig till och från skolan, och dessutom är det på pricken att man hinner med bussen när man ska byta. Fyra minuter har man på sig att springa till den andra busshållsplatsen. Helt sinnes om jag får säga vad jag tycker! Sedan är det knappt så att man får plats att sitta på bussen till Härnösand, för det är så sjukt mycket folk som åker. Fel och sätta in en extra buss! Hatar Dintur just nu.

Resten av veckan måste jag kliva upp 05.30, och är inte hemma förrän 18.30-19.00.

Idag började jag klockan 09, vi skulle göra vårat grupparbete. Bygga en egen skolgård. Jag var väldigt frånvarande på förmiddagen, mitt huvud var någon helt annanstans. Skulle göra en tenta klockan 14, så jag tänkte bara på den.

Jag satt i tre timmar och skrev, det blev 16 sidor. Klarade jag den inte vet jag inte vad jag gör. Börjar förmodligen grina!

Sedan var det direkt hem. Upp till mamma och pappa för att hämta lunchlåda och nya kläder, sedan hem till Karla. Johanna kom dit och vi åkte iväg och köpte mat. Sedan kom Lina och vi tittade på Michael Jackson - Man in the Mirror. Värdelös film där någon B-skådespelare ska föreställa Michael, och ingenting stämde i filmen. Vi sågade den totalt. Inte konstigt att Michael inte gav någon tillåtelse till den!

Tacka vet jag This Is It och riktiga dokumentärer med honom.

Jaja, nu ska jag sova. För klockan 05.30 ringer alarmet på mobilen. Sedan blir det muntliga redovisningar hela dagen. Suck.



// Sandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0